~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, November 30, 2010

inspira

gambar ini sudah lama tersimpan di dalam komputer aku ini..cuma perisian untuk menyunting gambar...tidak boleh digunakan...jadinya hari ini baru dapat aku kongsikan cerita ini...

tengok dahulu gambar ya....

memang aku berkenan dengan kereta ini pada awalnya...tetapi apabila sudah bertentang mata...tidak pula jatuh ke hati ya...aku juga hairan...mengapa begitu? sedang di dalam gambar dan televisyen...aku begitu teruja untuk memilikinya...

bentuknya yang terlalu besar...membuatkan minat aku hilang serta merta...jadinya..ambil gambar sahaja...buat kenangan...

gambar syahmi...minat sungguh dia dengan kereta ini...

syamimi..muka menjadi sedemikian rupa..setelah di marahi oleh aku..abang ingin bergambar..dia juga teringin sama...haissshhhh adik ku...terasa kasihan pula bila melihatkan senyuman yang mahu di ukirkan itu semacam mahu dan tidak sahaja...

maafkan kaklong ya adik....




tidak minat lah kereta ini...

No comments: