~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, January 26, 2011

Naik Lagi?

oohhh...sangat lama aku menyepi...bukan tiada cerita yang aku ingin kongsikan...tetapi penyakit M aku..mula menular...hurmmm...

kisah sebelum-sebelum biarlah ianya menjadi kenangan buat aku...(sudah banyak lupa kisahnya)*senyum*

ohh ya...petang semalam menemani makcik mencari kain yang sesuai untuk dia...usai semuanya...perut berkeroncong...makcik mengajak untuk makan di KFC...aku pun mengikut sahaja...

semasa beratur di kaunter...aku ternampakkan ini...

oohhh....sangat terkejut aku...mengapa mesti naik...*kecewa*

makan sahaja lah...

(aku kalau mahu berdebat ataupun bercakap tentang hal ini...memang tidak akan jumpa penghujungnya...malah satu persatu bukti akan aku sertakan...huh)




terima kasih kerana memahami...

No comments: