~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, January 7, 2011

Aku? Siapa?

Bergenang airmata

Tersenyum sendirian

Rasa kecewa

Kelainan terasa

Itu yang buat aku bahagia

Walau untuk seketika

Jika begitu keadaannya

Aku terima, Aku pasrah

Aku redha


Siapalah aku untuk menghalang semua ini daripada berlaku....


Siapalah aku untuk menidakkan takdir Ilahi....

Siapalah aku yang mahukan semua menuruti kata aku....

Siapalah aku yang dapat mengubah sesuatu


Siapalah aku yang dapat memuaskan hati semua orang...


Siapalah aku?

Aku hanya seorang hamba Allah di muka bumi...


Aku seorang wanita penuh dengan emosi...

Aku seorang remaja yang meningkat dewasa...

Aku wanita yang mahu kehendaknya dituruti...


Aku seorang anak yang mempunyai tanggungjawab...

Aku yang mempunyai cita-cita...

Aku yang ada hala tuju hidup...

Aku seorang hamba yang inginkan CINTA di hati mekar selamanya...

Aku yang sering kalah pabila berhadapan dengan emosi


Aku tidak lari dari memikirkan perkara yang tidak pasti...


Aku juga akan memikirkan perkara yang tidak perlu...


Aku yang acap kali keseorangan...

Aku seorang yang mempunyai banyak 'kristal' di mata...

Aku yang bernama NURSYAZWANI...

Itulah aku...




-tiada-

No comments: