~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, January 26, 2011

Senyum lah + Jaga Adab

pengawal keselamatan atau lebih di kenali sebagai jaga...

susah sangatkah untuk kalian melemparkan senyuman?

bukan perlu dibayar pun kawan...

perlu pilih kasih untuk mengangkat tangan ataupun melemparkan senyuman?

kereta besar di beri keutamaan...tangan kalian diangkat dengan senyuman lebar di wajah...

kereta kecil pula...tangan kalian tidak diangkat..malah memandang dengan muka yang penuh syakwasangka...aku juga kakitangan di sini...

hurmm..kecewa dengan sikap kalian...aku tidak pernah memandang rendah terhadap orang lain...aku tidak pernah diajar begitu...tetapi..

apabila kalian bertindak kurang ajar...maka aku dengan rela hatinya akan mengajar kalian...mulut aku susah untuk melawan kata apabila aku di jadikan bahan lawak...aku diamkan sahaja...bila ia kena pada gayanya...

jika tidak kena pada gaya...kalian harus menerima kata-kata yang tidak sepatutnya keluar dari mulut aku...

si dia selalu cakap.."lawan sahaja...diam buat apa..."

aku pula lebih gemar mengambil sikap berdiam diri dan mengaku kalah...mengaku kalah itu tidak bermakna aku lemah....jika itu boleh menenangkan suasana dan tidak menimbulkan sebarang pertelingkahan...maka eloklah begitu sahaja...

*maaflah..sudah terkait dengan cerita yang lain pula...geram semalam masih belum hilang akhirnya terluahkan di sini...aku tidak menceritakan segalanya..cukup sekadar kiasan*




oohh...BBM kamu baru di terima...

No comments: