~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, January 31, 2011

Selangor Melawan Kelantan

Baiklah aku mulakan dengan cerita aku pergi makan-makan sebelum menjejakkan kaki ke Stadium Shah Alam...

Jam 11pagi aku ke pejabat...tujuan utama..semata-mata mahu mengecas telefon bimbitku...aduhaai...kenapalah cuai sangat...sampai pengecas tertinggal di pejabat...

Jam 2ptg...aku bertolak pergi mengambil si dia...jadi...masih terlalu awal bukan..singgah makan-makan dulu...makanan yang telah aku idamkan sekian lamanya.....*senyum*

dua set...ayam dan daging...

alahai...terbalik pulak dah...

akhirnya..selesai sudah...

Selesai makan...berpusing-pusing mencari bank...malangnya..tidak jumpa...hurmmm...terus sahaja ke stadium....dalam perjalanan...ini lah kerja aku...

mengabdikan gambar tiket...*ketawa*

Sampai sahaja di perkarangan stadium....

Wahh...ramai orang ye...aku juga mahu mencari 2 pasang jersi untuk Syahmi dan juga Syazwan...Syamimi...tidak perlu lah...kamu bukan minat bola pun kan>?

Masuk sahaja ke dalam stadium...mengambil tempat di atasssss sekali...*senyum*...ini lah kerja aku...perkara pertama aku lakukan...

masih kosong...

sudah penuh

Aku tertarik dengan gelagat dan aksi ini...

huhuhuh...semangat betul kamu adik...bertuah dapat menjejakkan kaki ke stadium...akak dulu tidak pernah sama sekali...

oooppss...dahaga pula...

walhalnya..Selangor sudah pun kalah pada tika ini..penyokong masih lagi bersuka ria...bagus bagus...

lagi dan lagi...aku turut menjadi mangsa keadaan...*senyum*

Lirik lagu...boleh menyanyi jika tahu....diiringi dengan muzik Selangor Fans Club kot...rasa nya betul la itu nama dia...entah..kalo salah..harap maaf lah....mereka membawa gendang dan segala macam perlatan muzik...iya..tidak bosan aku duduk di situ..cuma...perlu tahan telinga sahaja...tetapi seronok..

Akhirnya...kemenangan berpihak kepada Kelantan...tidak mengapa...adat perlawanan bukan...ada kalah...ada menang...

Tapi aku betul-betul tidak puas hati dengan corak permainan Selangor...aduhaiii...mengapa kalian jadi begitu...si botak itu sahaja yang asyik mencari bola...yang lain?

Kecewa dengan aksi mereka...

Habis bola..singgah di Bangi...si dia mahu makan..lapar katanya...

Selepas itu..pulang ke rumah...

Gambar aku? tidak perlulah..di MukaBuku sudah ada beberapa keping...tengah gemuk...tidak suka mengambil gambar sangat...*ketawa*





terima kasih

No comments: