~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, January 31, 2011

Perlu Kuat

saat tampalan ini keluar...

rasanya...aku dalam perjalanan menuju ke Kedah..pulang ke kampung halaman...

jika si dia ada membaca blog ini...aku mahu mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih atas segala pengorbanan yang telah dilakukan sebelum ini...

saat ini...akal aku sedang memikirkan...betulkah lelaki menzahirkan cinta dan sayangnya melalui perbuatan? aku boleh terima kah?? aku perlu belajar menerima....

tatkala hujan renyai malam tadi...air jernih di pipi aku juga mengalir Tenang...tidur dalam tangisan...membaca pesanan ringkas setahun yang dahulu..dikirim oleh si dia...hati aku bagai dihiris...sungguh berbeza dengan sekarang...jauh beza....

jam 3 pagi..mata baru boleh pejam sepenuhnya...

tetapi tidak mengapa...pendamkan sahaja....segalanya telah tertulis...

buat si dia...doakan perjalanan saya selamat pergi dan balik...




lagi sekali terima kasih....

No comments: