~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Saturday, January 15, 2011

Makan-makan

bila ya? hurmmm

pada hari sabtu aku keluar bersama makcik..mahu mencari baju katanya..pergi ke Kajang, Bangi dan Bandar Teknologi...sudahnya..bukan baju yang di beli...tetap seluar...terus hantar potong...ishhhh...seluar aku makcik terpotong pendek...sudah la singkatnya bukan main..huh..

selepas itu...kami pergi ke Bangi....makan di sini...


suasana dalam restoran

minuman yang aku pesan = RM 2.50

suasana di dalam restoran

teh cina...makcik punya = RM2

apalah nama menu ini..aku sendiri tidak pandai untuk menyebut... =RM 6.50

yaa...ini aku punya..hehehehe = RM 5

itik panggang = RM 16

alhamdulillah...dah siap makan...

nampak dalam bungkusan yang di sebelah kanan?

itu adalah itik panggang yang tida habis..banyak la...

ada juga aku bungkuskan air kedondong asam boi untuk si dia = RM2.50

Akan aku ceritakan kemudian..
Kerana gambar ini dimuat naik menggunakan BB..
Agak susah untuk aku menaip..


Sent from Nursha's BlackBerry®




apa rasa kedondong asam boi
*ketawa*

2 comments:

klipklip_gurl said...

kat ne tempat nasi ayam ni? nmpak menarek tingin nk g. mahal x?? :DD ske peg tempat2 yg xpena peg ni ;D

nursha410 said...

nme kedai ni..

restoran chan abdullah...
tp ni kat bangi..huhuhu...