~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, January 17, 2011

Perlu kah?

masa untuk menyunting...

hurmmm....gambar ini aku rakamkan di sebuah pasar malam yang terletak berhampiran dengan kawasan rumah aku...

aku perhatikan mereka...

> benar-benar cacat

> sukar untuk berjalan

di dalam fikiran aku :

> mereka datang menaiki apa?

> siapa yang menghantar mereka?

aku memang menyampah apabila pemandangan aku dicemarkan oleh perkara-perkara begini..aku jadi meluat..aku jadi saki hati...bukan nak cakap aku sombong...tapi benda-benda ini semua tidak masuk dek akal..kalau betul mereka cacat...bagaimana mereka boleh datang ke tapak pasar malam ini?

sudah tentu ada orang yang menghantar mereka...

makanya...jangan harap kalian dapat duit aku walau sesen pun...alahaiii..kejam nya aku..iya memang pun...aku terpaksa buat begitu...

aku hanya menderma pada saluran yang betul dan benar-benar memerlukan...aku bukan lah terlalu baik hati untuk menderma kepada orang yang entah siapa-siapa...

sumpah aku benci orang yang memperalatkan orang lain demi kepentingan diri sendiri...!!!

mereka yang tidak bersalah ini menjadi mangsa keadaan...hurmmmm...


Sent from Nursha's BlackBerry®



terima kasih ya..

No comments: