~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, January 26, 2011

Takziah

Semalam mendapat khabar berita sedih...mengenai pemergian cikgu disiplin aku yang paling garang di Sekolah Menengah Teknik Temerloh...

masih terbayang...wajahnya yang garang
masih terngiang...suaranya yang menjerit
masih ternampak...senyum yang dilemparkan

semuanya diibaratkan diputar kembali di dalam kepala aku ini...segala kenangan bersama arwah muncul secara tiba-tiba...iya walaupun aku dan dia tidak lah serapat mana...tetapi sifat tegas yang terserlah pada dirinya...membuatkan aku akan ingat sampai bila-bila...

Takziah kepada Nadia Mohamad...adik kepada arwah Ramlan Mohamad, Guru Disiplin SM Teknik Temerloh...yang juga...rakan sekelas aku...

boleh dapatkan pautan di sini dan di sini...

hurmm..

Al-Fatihah...

No comments: