~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, January 17, 2011

Kena Marah???!

sesiapa yang mempunyai akaun MukaBuku aku....sudah tentu dapat mengetahui tentang aku sangat seronok untuk bekerja pada hari ini...hurmmm....tetapi....

rentetan hari Isnin :


bangun lambat : 645am

keluar rumah lambat : 730am

sampai pejabat lambat : 755am (sebenarnya sudah jam 8am..jam thumb print dilewatkan)


di foyer pejabat:

"kenapa kau ikut jalan tu? tak nampak anak panah? penat-penat buat anak panah...tapi kau main jalan saja...lainkali tengok dahulu..kalau bertembung dengan kereta lain...macam mana?!"
aku:
"errrr...hurmm...baik lah Encik R*****...maafkan saya.."

"(masih lagi membebel...)"

aku :

(dalam hati) : blah sahaja...malas layan..peduli apa aku..ramai lagi yang salah jalan la...ramai lagi staff kau yang tidak nampak anak panah tu....RETI????!


pagi-pagi lagu sudah menaikkan darah aku yang sememangnya sudah lambat pada hari ini...aku tidak kisah kalau mahu menegur...tapi? cara tu...kenalah betul...jangan gunakan aku dan kau...guna kan I dan YOU...itu sudah memadai...baiklah...aku akur...itu salah aku...





serabut sangat...

No comments: