~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, January 26, 2011

Pening

semalam ber BBM dengan si dia...

aku : hari Sabtu saya hantar kereta ya?
si dia : bila nak ambil kereta?
aku : ambil ke hantar?
si dia : ambil la...
aku : hah?
si dia : ye lah...dia ambil orang kat sini bawa kereta dia..bawa orang pergi rumah dia..lepas itu baru ambil kereta makcik...
aku : hari tu..dulu rancang macam ni ke?
si dia : iya lah...
aku : ermmmmmmmmmm...ok
si dia : kenapa?
aku : yang saya faham...saya bawa kereta makcik pergi rumah dia...lepas itu dia hantar saya balik...
si dia : hahahahahahahahha...sama juga...kereta makcik...
aku : diam la!
si dia : ok ok...tak gelak dah...
aku : sengal


hahahaha...aku sememangnya begitu...



saya letih sangat malam tadi...

No comments: