~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, March 3, 2011

Berhabuk

Fuhhh...

Berhabuk pun sudah blog aku ini...

Lama betul tidak menaip...sibuk sangat kah aku?

Sibuk memang ya pun...tapi di tambah dengan Malas...memang tidak boleh buat apa lah kan?

*senyum*

Banyak gambar yang aku ingin kongsikan bersama...tetapi apakan daya..semuanya...dalam BB...aku sudah tidak mengambil pakej BIS...(Blackberry Internet Servis)....biarlah dulu...masih tiada hati untuk melanggan semula...BB pula tidak akan sama sekali aku cucukkan di komputer...mahu lagi sekali cari nahas...jadi biar dulu lah ya?

Aku masih seperti biasa...tiada apa cerita terbaharu...

Oohh..ingin mohon maaf juga kepada seorang adik comel yang tag aku...malangnya aku tidak punyai masa untuk menjawab tag tersebut...maaf ya?

Sedang aku menaip ini...ada banyak lagi kerja yang menimbun di sebelah aku...tapi buat-buat pejam mata seketika...*mengantuk* *malas* kerana sudah hampir seminggu aku buat kerja ini tetapi masih tiada kesudahannya...*senyum kelat*

nampak sangat aku menaip ini terpaksa bukan? *ketawa*



hurmmmm

No comments: