~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, March 17, 2011

Stoking Pink!!

haih~~

semalam...satu hari aku berada di makmal...


membuat kerja...apabila berada di makmal..perlulah memakai kasut..apabila memakai kasut..perlu jugalah memakai stoking kan???

makanya...aku pakai la..sehingga sampai di rumah..sementara menunggu Dekwan sampai...aku buka lah kasut...tinggalkan stoking..dan pakai selipar biru...


Dekwan sampai..terus la pergi makan..orang sekeliling pandang, jeling, pandang tidak puas hati..ape kes!!


aku pun buat tak reti sahaja...

selesai makan..aku pergi isi minyak kereta...turun bersama Dekwan...lagi orang pandang-pandang..senyum-senyum...kenapakah???

...sekali aku tengok...


tu diaaaaaaaaaaaaaa....stoking aku menyerlah sungguh warnanya...haih!~~















comel kan?

No comments: