~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, March 17, 2011

Badminton + Diet

Dengan nekadnya...

aku mahu menyeburkan diri dalam kesukanan pula...haih~ bolehkah?


Insyaallah boleh...
google

berkira-kira dengan sahabat baik...aku mahu mengikut dia...mahu melihat dahulu suasana bermain badminton bagaimana...sudah tentu-tentu memang aku minat dengan badminton...sehingga pernah mewakili sekolah (tapi kalah la) *senyum*
google

aku memang mahu meneruskan aktiviti ini...aktiviti yang sihatkan?? tidak la aku asyik dengan makanan sahaja...

bermula minggu depan juga...aku akan bermula semula diet aku...mahu kembali berdiet...meletak target atau sasaran berat badan yang aku inginkan..tetapi aku mahu berdiet dengan cara yang betul...tidak mahu sehingga sakit seperti dahulu..(diet ikut suka hati)


ermmm...terfikir juga mahu mewujudkan blog 1 lagi..berkenaan perjalanan diet aku...bila adanya blog tersebut...makanya aku perlu serius...untuk mendapatkan berat badan yang aku inginkan...aku akur...akan memakan masa yang agak lama...tetapi tidak mengapa...jika rajin..akan ada hasilnya...

mahu membuat blog seperti ini...MYOLIZA...akak ni..sudah kurus tahu..kerana dia masih mengamalkan diet tersebut...sedangkan...aku dulu pun mengikuti diet yang sama..kurang juga 20kg...tetapi malangnya..aku hanya separuh jalan..apa mahu jadi la kan??

ermm...aku akan buat draft untuk blog baru dulu ya...*senyum*


sekarang aku sudah gemuk semula...haih~~....





badminton mahu?

No comments: