~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, March 28, 2011

Masa kecil 2

Kisah kedua pula...

sedang asyik berbasikal..di kawasan taman perumahan yang majoritinya Cina...sudah mesti ada anjing...

berbasikal ke hulu....ke hilir...pusing-pusing...senang hati...

tiba-tiba..

Wolf!! wolf!! Wolf!!

haih~ terperanjat beruk aku dibuatnya tahu?

ingatkan apa lah kan...aku pun membuka kayuhan 1000...mengayuh basikal selaju mungkin...

tetapi

kepala toleh kebelakang...mahu melihat jarak anjing dengan aku...punya lah takut...kayuh sudahlah laju...mata lihat kebelakang pula...haih~

mujur tiada kereta waktu itu...

sudahnya...bercumbu aku dengan pokok....basikal entah ke mana....

huwaaa...sangat sakit tahu???

tapi tu lah kan..bila kenang kembali...semuanya menjadi kenangan terindah untuk masa sekarang...masa kena...memang sakit...luka berdarah...sakit...tetapi semakin menginjak dewasa...kenangan seperti ini yang selalu bermain di fikiran...

*SENYUM*



kamu pula bagaimana??

No comments: