~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, February 28, 2011

"Tangan Bertuah Cik Nico!"

post melekat lah!!
cerita baru di bawah okay...


seperti yang telah saya janjikan dengan blogger EB...saya akan menjalankan tugas ini...

saya ada satu soalan untuk blogger EB...motif apakah nursha di tag?


*ketawa*...untuk pengetahuan...ini adalah kali pertama saya di tag...sebelum ini tak pernah pun..maklum juga...saya juga kurang BW...nursha akui...

cerita sikit mengenai tag ini...


datangnya dari : Cik Nico

syarat-syaratnya boleh dilihat pada tuan punya blog ok...
syarat tidak berat mana pun..sangat mudah untuk di ikuti...
saya juga mencuba nasib ya..mana tahu..ada rezeki kan...

tarikh tutup : 28 Feb 2011

*senyum*

selamat pagi semua...

oohh ya..kepada yang di tag oleh sayerp...sila jalankan tugas anda dengan penuh dedikasi ya..!!!

mangsa keseronokan ialah..
1. Dhia
2. Cha
3. Kak-M

oohh ya..salam kenal-kenal juga untuk kalian....

8 comments:

EB said...

Assalam...
Hahaha Motif?
Saja nak ngorat.. hahaha..

Tahniah c Nursha kerna bjaya dgn jayanya myiapkn tugasan yg dberi..
Sila ambik hadiah d kaunter 8 k...

nursha410 said...

oohh...saje nk ngorat upenye..
baek lah..silakan utk mengorat saya..ahakzz...heheheh...

terima kasihh...
terima kasihhh...

kaunter 8 ker? mane? x nampak pung...

Dhia Delisha said...

cabutan tgn bertuah xper...jgn cbt tgn..hahaha

nursha410 said...

kalo tgn tercabut...
habeh la..

hahahaha

syairahmohdanuar said...

haha.semoga tangan bertuah :D

nursha410 said...

kot bertuah ye x...

ahakzz

Cik Yana said...

Good luck, semoga tangan bertuah tu memilih kamu :)

nursha410 said...

terima kaseh kamu