~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, March 30, 2011

Bawa Kereta,Pusing-pusing atas Jalanraya???

apa kes lah kan???

mahu kata tidak berpelajaran...tidak boleh juga...tetapi..jika tidak tahu...tidak pasti lebih elok diam sahaja...haih~ manusia...

begini kisahnya...aku bersama rakan ada membuat kerja di IKRAM...sedang menunggu kerja selesai...sempat juga la berbual kosong...

rakan : sha, nak tau tak?
aku : apa dia?
rakan : hari tu...orang pergi temuduga...
aku : lepas tu?
rakan : penemuduga tu tanya la...belajar kos apa..? orang jawab la..Kejuruteraan Lebuhraya...lepas itu...penemuduga tu...gelak terbahak-bahak...macam orang gila...
aku : motif???
rakan : dia cakap dekat orang..."kamu belajar jurusan ni....bawa kereta, lepas itu pusing-pusing lebuhraya tu lah...kalau balik kedah, dapat diskaun la ya??"
aku : mengongnya..bodoh~!
rakan : tu la sha...geram orang tau...dia boleh gelak kuat-kuat macam tu...orang nak terangkan lebih-lebih pun takut dia tidak faham...mahu nanti lagi pening...bukan apa sha...tau la dia tu orang bahagian pentadbiran..tetapi tidak perlu la gelakkan orang sampai macam tu skali...bangang~!
aku : memang pun...

haih~...aku tidak dapat membayangkan perkara itu...apa tidak tahu langsung kah penemuduga itu tentang KEJURUTERAAN LEBUHRAYA?????

rasanya eloklah tanya kepada incik google...

bangang~!

aku tahu tidak baik menggelarkan orang sedemikian rupa...tetapi...apa boleh buat..penemuduga itu sendiri yang menyerlahkan kebangangannya....



hai kamu...

No comments: