~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, March 28, 2011

Kenapa Tak Balas?

Yang aku perasan la kan...kalau kita ikut mana-mana artis popular punya MukaBuku ke...Twitter ke..atau apa-apa sajalah...ada artis yang tidak pernah membalas walau 1 pun komen peminatnya...tetapi tidak dinafikan...ada juga yang rajin membalas...aku suka yang ini...mmuaahh....*senyum*

paling tidak pun...1 sudah ckup...ini tidak...sampai beratus-ratus komen...tetapi artis tersebut...tiada balasan...hanya meletakkan status dan diam 1000 bahasa...

Mengapa begini ya???

apa rasa peminat anda?
kalau saya...tentu meluat...komunikasi 2 hala tiada...bosan lah~!
saya juga akan rasa tidak dihargai...bukan banyak pun...1 sudah cukup lah!~
biarpun komen tersebut tidak ditujukan kepada sesiapa...tetapi tidak salah kalau membalas secara rambang...

sibuk sangat kah kalian???
kalau sibuk tidak perlu membuat status...memberitahu akan keadaan anda...
peminat rasa tidak di hargai tahu??

tahulah kamu artis contoh...tetapi takkan 1 komen pun susah...
aku pun sudah naik menyampah...status semua bagus-bagus...tetapi tuan punya status??? 
diam 1000 bahasa...perlukah begitu??

jika minta pendapat...
ratusan pendapat diperolehi...1 komen ucapan TERIMA KASIH...tiadakah???
susah agaknya mahu menaip perkataan itu...haih~

errmm...aku tidak gemar begini...komunikasi antara peminat dan artis tiada...hanya di laman sosial sahaja kalian dapat berinteraksi dengan orang yang selama ini kalian perlukan...mungkin kalian masih tidak sedar...tidak mengapa...Insyaallah...suatu hari nanti terbuka hati kamu wahai artis..

ini mungkin pendapat aku sebelah pihak...aku tidak menuduh sesiapa...tetapi jika ada yang terasa...maaf..tiada niat...hanya mahu meluahkan apa yang terpendam selama ini...Terima Kasih...



haih~

No comments: