~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, March 9, 2011

Makcik Bertunang

masih ingat tampalan ini...ini lah ceritanya...

mula-mula mahu minta maaf jika ada kenalan makcik ternampak gambar ini...bukan apa...pagi sebelum bertunang...

mak cik : jangan ada sesiapa yang letak gambar tunang ini di dalam MukaBuku...ok??
anak-anak buah : BAIK LAH...

tapi sampai bila kan>?

hari ini...aku kongsikan beberapa keping gambar...layan kan sahaja ya...
2 beranak ini..memang suka memasak...dan kerja-kerja kenduri begini...

aku dan makcik..

menanti rombongan

barang-barang hantaran

rombongan tiba

perempuan (gambar gegar..maaf)


tunang makcik..sudah ada anak..ini anaknya..

aku (dalam hati) : ye kah makcik sudah bertunang ni?? :(

makan-makan sikit


ini mereka

akhirnya...pertunangan mereka berjalan dengan lancar..makcik selamat menjadi tunangan orang...aku TERPAKSA terima..kasih aku akan dikongsi...hurmmmmm..PASRAH... ;(

TAHNIAH makcik...moga kekal selamanya...




:( kita? bila?

No comments: