~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, March 7, 2011

Rasa Mahu Menaip

Kalau perasan...aku sudah lama tidak menaip..bercerita tentang kehidupan aku...perjalanan harian aku...hurmmm..kenapa ya???

Malas pun ya...

Lagipun...kehidupan aku tidak seperti dahulu...jika dahulu terlalu gembira...seronok...ke sana ke mari...tetapi tidak pada waktu sekarang...kehidupan aku hanya berjalan tenang seperti biasa-biasa...tiada perkara terlalu seronok ataupun terlalu gembira...cukup sekadar mampu mengukir senyuman... *senyum*

Mahu bercerita tentang Perasaan;
Aku rasa tidak perlulah...aku sekarang bergerak mengikut arus...arus sekarang terlalu tenang...hingga tiada apa yang berlaku...masa depan pula..tidak perlu diceritakan...memang tidak nampak apa-apa..

Mahu bercerita tentang Kerjaya;
Tidak perlu juga..kerana aku masih mencari rezeki di sini..dan juga masih menanti peluang pekerjaan yang baru...sampai bila aku disini..aku juga tidak pasti...

Mahu bercerita tentang rakan, sahabat, kawan;
Tiada apa..semuanya sama sahaja seperti dahulu....

Mahu kata kehidupan aku semakin bosan...tidaklah sampai begitu..

*cuma ada perkara yang aku ingin kongsikan bersama..tetapi tidak tahu bagaimana untuk meluahkannya...*

tidak mengapalah...biarkan sahaja..



rindu

No comments: