~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, March 22, 2011

Bolehkah kalau begini???

entah lah kan...

2 3 minggu kebelakangan ini...
segalanya tidak betul...
segalanya berpusing 360 darjah...
segalanya menjadi tidak betul...

aku???
manusia juga...
ada buat salah...
semua manusia buat salah...

aku???
mahu perli memperli...
memang aku tidak pandai...
paling tidak aku hanya mendiamkan diri...
itu jalan yang terbaik...

sebab aku sedar....tahap aku berada di mana...
aku tidak setinggi mereka...sebagus mereka...

terkadang...apa yang kita perli pada orang...
akan berbalik pada kita tanpa kita sedari...
sebabnya..semasa memperli...kita akan rasa...
diri kita yang TERBAIK...
kerana berjaya membuat sekeping hati yang bergelar kawan....
terluka ataupun terasa...

tidak mengapa...dunia milik DIA...
balasan secara tunai...

persahabatan yang telah aku jalinkan...aku akan jaga dengan sebaiknya...mungkin di sini bukan tempat aku...mungkin aku memerlukan suasana baru...Ya Allah...beri lah hambamu ini peluang untuk merasakan suasana baru...yang lebih baik dari yang sedia ada jika aku layak untuk memilikinya...



teras hati tahu??

No comments: