~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, September 22, 2010

MARAH...!

haaaaa....ini yang membuatkan aku hendak naik angin....selalu kalau hendak meletakkan gambar didalam blog...aku akan membuat sedikit tanda untuk menyatakan gambar itu kepunyaan aku...aku selalu menggunakan www.picnic.com...

sekarang...picnic tersebut tidak boleh digunakan lagi...apa sebabnya aku pun tidak pasti...bila aku menggunakan komputer lain untuk mengakses laman web tersebut...boleh saja...tetapi apabila menggunakan komputer aku..yang keluar...restart picnin..please clear your browser cache...

aku telah melakukan seperti yang diminta...hasilnya...tetap sama...ini telah menaikkan sifat amarah aku...huh...!

ada sesiapa tau laman web lain yang boleh digunakan untuk menyunting gambar...???

aku tidak mahu software...tidak rajin untuk memasang dan segalanya...




boleh tolong saya?

2 comments:

nurul viWy said...

aku pakai photobucket beb

nursha410 said...

huhuh....aku sudah mencuba menggunakan laman web tersebut...tapi belum berapa pandai...mungkin masih tidak betah menggunakannya...

memerlukan masa mungkin....