~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, September 23, 2010

Sibuk

hurmmm....pada petang ini..baru sempat aku melayari blog...kerja terlalu banyak sehingga tiada masa untuk melepak seperti biasa...

bos aku akan pergi ke London selama 4 hari...jadi aku perlu menyiapkan segala dokumen yang diperlukan untuk pameran nanti...alhamdulillah pada hari ini 70% sudah siap...

masih menunggu maklumbalas dari universiti lain yang mengambil bahagian di dalam pameran ini...harapkan semuanya berjalan dengan lancar...

banyak perkara yang aku ingin kongsikan bersama...tetapi apa kan daya..masa sangat mencemburui aku...gambar juga sudah lama tidak aku kongsikan..dek kerana masih mencari masa dan laman web yang sesuai untuk menyunting gambar...

aku tidak minat menyunting gambar melalui perisian...aku tidak suka...lebih selesa dengan hanya menggunakan laman web dan di sunting secara atas talian....lebih mudah bagi aku...tidak perlu aku beratkan komputer aku dengan benda-benda sebegitu...

tapi tidak mengapa...mungkin 3 4 hari lagi akan aku cari laman web yang sesuai dan mesra pengguna...harap bersabar ya...!!



maap kerana tertidur malam tadi...
tidak sempat untuk mengucapkan
selamat malam...keletihan masih
terasa sekembalinya dari kuantan...

No comments: