~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, September 27, 2010

Cerita Basi - 2

kali ini hendak bercerita pula pasal kenduri kawen...

kenduri berlangsung di negeri sembilan...dekat sangat dengan kampung aku...Labu....alamatnya sudah aku lupa...ini sahaja gambar yang ada...

gambar tidak banyak...jadi aku sekali kan saja...mudah kerja aku...

oohh...macam itu rupanya jika aku duduk di atas pelamin...comel juga....*ketawa*

tapi perlu dikecilkan sedikit di bahagian pinggulnya...baru nampak cantik...mungkin memakan masa yang agak lama untuk mendapatkan bentuk badan yang di idamkan...

gambar ada sedikit sahaja..apa orang kata...buat syarat..jadikan bukti yang kita pergi ke tempat tersebut...

ada kisah semasa mahu berangkat pulang...kami mendapat bag yang berisi kuih muih dan gula-gula...tapi aku tidak dapat bunga..sedangkan yang lain dapat bunga...jadi dengan muka tidak tahu malu...

aku dengan slumbernya...pergi berjumpa semula dengan mak ida...

aku : makcik sha nak tukar boleh...??
mak ida : kenapa...??
aku : sha punya tak ada bunga macam diaorang tu....sha nak yang macam tu..?
mak ida : haaa...sha ambil yang ini....
aku : terima kasih makcik...

*ketawa*

kenapa aku perlu bersikap sedemikian rupa...hurmmmm....

malu aku...dengan orang ramai nya...aku boleh pula buat perangai macam itu...

mujurlah rakan-rakan memahamai...kalau tidak bertambah lah lagi malu aku ini...

thnx dude...

pppssstttt....pemandu kacak yang membawa kami ke kenduri ini....heheheh...



tak marah kan....??? (puji orang lain kacak) *ketawa*

No comments: