~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, September 28, 2010

Tea Break - Kena maki di pagi hari...

Ya...aku sangat sibuk pada hari ini...untuk menguruskan dokumen bos aku..semakin dekat tarikhnya...semakin sakit kepala aku di buatnya...huh....penat sungguh..

ini dapat aku mencuri masa seketika...sebab sedang menunggu panggilan telefon dari dia...bos...boleh tak cepat sedikit telefon sha semula..ini kerana masih banyak kerja lain yang sha perlu lakukan...

mahu berkongsi sedikit kisah yang berlaku di pagi hari tadi...

lebih kurang jam 815am aku menelefon seorang Professor ini...tidak semena-mena aku di herdik...terkesima aku seketika...aku menelefon hanya di suruh oleh bos untuk meminta pengesahan berkenaan penyertaan beliau ke London...tetapi...ini yang aku perolehi...

oleh kerana pagi-pagi hari telah mendapat habuan sebegitu...sampai ke sudah...perasaan aku masih lagi tidak stabil...

ooohh..manusia...tau lah aku engkau berpangkat tinggi...tetapi jangan melayan orang sedemikian rupa...hurmmmm....*sayu*


terima kasih kerana bersimpati
terhadap saya malam tadi...*senyum*
saya memang begitu...sejak dari
dahulu lagi...jangan risau...

No comments: