~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, September 10, 2010

Penerbangan Si Dia Lewat

ini adalah tampalan melekat...sehingga si dia menjejakkan kaki di Malaysia...

lagi dugaan untuk aku hari ini...

aduhhh...lagi berita yang menggoyahkan jantung aku...dan mempercepatkan kadar pernafasan aku...


hurmmmm...dapat pesanan ringkas di telefon bimbit ku...

si dia : orang ada berita sedih ni...
aku : kenapa? apa berita yang tak sedap?
si dia : penerbangan di lewatkan....sebab debu Gunung Merapi dah sampai kat landasan kapal terbang....
aku : lewat berapa lama?
si dia : tadi MAS telefon...cakap dalam 1-2 hari...
aku : lama juga tu..mak sudah tau?
si dia : belum...esok baru beritahu...

di dalam hati aku..hanya Allah yang tahu...mahu luruh segalanya...risau...takut terjadi apa-apa yang buruk...

Ya Allah...jauhkan lah segala malapetaka dari si dia...selamatkan lah perjalanannya...

mohon juga kalian mendoakan keselamatan si dia...





hati orang sudah terasa berat dan tidak sedap...tidak tahu mengapa...ini yang akan terjadi rupa-rupanya...sabar lah..berdoa sebanyak mungkin...mintakkan jangan ada perkara yang buruk berlaku...

No comments: