~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, September 29, 2010

Ohh...Ya...

sedang aku berjalan di dalam blog sendiri..baru aku perasan. Tiada langsung tampalan hari raya...ish...ish..ish...raya juga sudah hampir sampai ke penghujung...tetapi..sekeping gambar pun tiada....kesian betul pada diri aku ini...

ohh...ya..

baru teringat..gambar semuanya ada di dalam komputer riba En.Murizan...tapi tidak mengapa aku cuba lihat di dalam hp N95 aku yang sudah rosak itu...mana la tau..masih ada lagi gambar-gambar di dalamnya..mungkin juga sempat untuk aku selamatkan..

dapat lah kalian melihat aksi-aksi yang kurang sopan dari aku di pagi Syawal...*ketawa*
(tidak mengapa kan walau terlambat)




mana gambar pakai songkok tinggi 5 inch.....>???

No comments: