~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, September 2, 2010

Bau Rokok...???!

td lepas smyg...aku nek lift utk naik ke tingkat 6...dlm tu ade la 3 lelaki...2 owang pompuan termasuk aku..dan sowang bb...sowang laki dan sowang pompuan dan bb tu...turun di tingkat 4...

aku...turun di tingkat 6...sepanjang perjalanan dari tingkat 4 ke 6 tu...aku duduk dekat ng sowang pakcik nie...hurmmmm...kemusykilan aku muncul di situ...

ROKOK....????

bukan la aku nk sgka buruk kat pkcik tu...tp...owang y merokok...bila bulan pose...bdn dia x de la bau rokok kuat cm tu...hurmmm....

ps tu dowang sbuk sembang2...pns la...pose plak...nk byr zakat lagi...

kesimpulannya di sini...aku x nk simpulkan apa2...memasing dah beso...bole pk mne betul mane salah...



owang tu pose x?

No comments: