~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, September 17, 2010

aku diam saja

malam tadi aku dan si dia menonton wayang...cerita yang kami tonton ialah senario asam garam...hurmmm...mahu buat sinopsisnya pun aku tiada ingin...apatah lagi untuk bersembang mengenainya...jadi aku diam saja...

mud beraya masih ada...cuma tiada tempat mahu di tuju...jadi aku diam saja...

kerja yang tertangguh semasa cuti....membuatkan cuti aku tidak setenang orang lain telah aku sempurnakan hari ini...dapatlah aku menghela nafas lega...tiada yang mahukan pertolongan ku...jadi aku diam saja...di bilik sendiri...

ramai sahabat, rakan dan taulan...menanyakan status aku...sama ada masih keseorangan ataupun sudah berpunya...jadi jawapan yang tepat aku berikan....aku diam saja...

cuaca dingin menular dalam perhubungan aku...tiada apa yang dapat aku lakukan...tiada apa yang aku mahu lakukan...jadi aku diam saja...mengikut arus perubahan masa yang setiap saat berubah...

perbualan dengan seorang teman melalui YM..

teman : sha....rindu kamu sangat2...selamat hari raya maaf zahir dan batin...
aku : ya atul...rindu kamu juga...selamat hari raya maaf zahir dan batin kembali...macam mana duduk di hospital selama 1 malam...?
teman : ok saja...tiada masalah...cuma...tapi...
aku : kenapa?
teman : MA yang jaga saya tu kacak la..
aku : laaaaa...budak ni
teman : sha...tau kawan kita seorang dh bertunang
aku : ya...ada juga dengar cerita
teman : saya tengok di FB dia...tunang macam tua sahaja...macam laki orang
aku : biarkan lah..sudah jodoh dia..

aku pergi meninggalkan untuk menyelesaikan tugas ku....(aku diam saja)



terima kasih sebab belanja malam tadi...

No comments: