~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, September 27, 2010

Cerita Basi - 1

banyak yang ingin aku kongsikan...gambar juga telah lama tersimpan di dalam folder masing-masing cuma tunggu masa untuk di sunting dan di siarkan di sini....

aduhhhaaii...masih juga tidak elok picnik ini...urmmm...mengganggu perasaan aku betul lah..>!

kali ini mahu menceritakan berkenaan...Kuantan...

pada 20 dan 21 September 2010...aku dan bos ada membuat kajian di sana...jadi lihat sahaja gambarnya...

disebabkan menanti gambar yang untuk disunting terlalu lama...jadi aku terangkanlah satu per satu berkenaan gambar di atas...

gambar yang ini...di hotel..nombor bilik aku 406...huhuhu...masih aku ingat...bilik sangat selesa...bilik air pula..buat aku tidak mahu keluar saja....lihat saja dekorasinya...pemilihan jubin sangat bersesuaian...nanti rumah aku...hendak buat begini juga la...bole???>

jujur aku katakan...aku sangat merindui bandar kuantan...sesampainya aku di kuantan....perasaan aku sangat teruja...melihat jalan-jalan yang sering aku lalui 5 tahun yang lalu...sungguh terharu rasanya...ermmmm...

begitu juga dengan JKR Kuari Bukit Penggorak....aku merindui tempat tersebut di mana aku di dera supaya menyiapkan projek akhir...semasa menuntut di Polisas....

gambar yang ini pula...semasa menjalankan tugas....dari jam 300pm sehingga 600pm...semuanya sudah mengaku kalah...kerana penat tidak terkata...aku? tidak lah penat mana...sebab asyik sibuk mengambil gambar....

ok....dek kerana picnik..memang sangat sukar untuk digunakan...makanya...ini sahaja gambar-gambar yang aku letakkan di sini...tidak larat mahu menunggu....

sekian...cerita basi 1...nantikan pula ceeita basi 2...


hurmmmm...nothing to say....>>>

No comments: