~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, August 30, 2010

7 in One

kisah 1....
ari jumaat...p low yat...beli lappy n printer...dengan si dia....ingatkan dapat la round2 kl jap...aku nk soping raya...tp....sume x jd....sbuk nk balik...hurmmm

kisah 2....
jumaat bukak pose...aku hangen ng dekwan...balik lewat sgt dr temerloh...asal la x balik awal sket...kan senang...dia nek bus 530pm smpi kajang kol 9 lebeh kurang cm tu la...hurmmm..aku memang dah hangen ng dia...aku x nk pedulikan dia...tp time bukak...x smpi ati lak aku...pe la adek aku ni makan...aku pn call dia...tnye buka mkn ape...hurm..adek2...

kisah 3...
sabtu pagi...adek aku p KL...nk teman mbe soping katanye..last2 dia sambar...t shirt padini 2 helai...huh...sempat lagi...lepas anta dia kat sg.besi...aku p la mines jap...de hal kat c 2...otw nk p kat kete...aku TERsinggah kedai kasut Luccini...aku pun masuk...tau2...dh sambar...2 pasang...ps settle kat mines...aku p bangi...warta...cari handbag...dpt la 1...

kisah 4...
sabtu petang...kol 530pm..aku dari umh...de mjlis bukak pose ng bekas2 pelajar teknik temerloh...tempat bukak pose kat damasara...aku smpi sana around 8pm...aku sesat nth mane2...smpi ngs2 aku dlm kete...tp..smpi jugak aku ke damansara tu...mkn2...sembang2...gerak p men boling kat ne erk nme tmpat tu...e curve...cni leisure ke ape nth...aku x men pon...kol 945pm aku mintak diri untuk blah...lgi skali...aku sesat nth mane2.....kol 12am baru smpai mah...si dia y guide aku...smpi aku jumpe proton kat shah alam tu...smpi c 2..aku tau la balik sendri...hurmmm...

kisah 5...
anta dekwan p temerloh...lepas2 anta dia...aku balik kajang balik...otw balik...atas highway...byk eksiden berlaku...cuak beb...smpi terbalik2 kete...hurmmm....smpi bangi dok pusing2 cari kedai mkn y ade buffet....ade la jumpe 1 kedai nie...kagumas...rm30/person...murah...n delicious....bole p lagi lepas nie...lagi sedap dari MAEPS. Restaurant...huhuhu....ps mkn2...balik...

kisah 6....
pagi tadi sahur dlm gelap...letrik x de...aduhhhh....aku mne leh panas2 nie...kang cepat je nek hangennye...aku siap2...720am dh kua umh...smpi opis awal..nk sembang lebey2 ng mkcik pon x de mud....aku pns....

mud nk raya still xde...dok pk macam2 kne wat..servis kete..bayo kete...nk mintak kat mama...dh mls dah...gune la duet mane y ade...hurmmmm...


dh smpi smlm..npe x msg?
ke ade call?

2 comments:

*** @moi *** said...

rasa menyesal ke g MAEPS???? sorry lah kalau x best..

nursha410 said...

hehehehe....mne de nyesal...eskrem best pe...sotong pn sedapp...cume terkilan ng kambing...LIAT semacam jer...huhuhhu....