~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, August 24, 2010

Maeps Restaurant

semalam...aku bukak pose dekat tempat nie...dlm keadaan ati nk dan x nk...akhirnya aku pergi jua...hehehe...dengan bayaran RM 39.90...aku jejakkan kaki ke dalam restaurant nie...aku makan agk byk mlm td...harap d maap kan...keterlanjuran ku ini...muahahahha....

mknn bole tahan la..x de la sedap mane...y sedap..sate ng ice cream...y len2 tu...bole la...wat kenyang pewut...

ni aku hidangkan plk mknn y aku amek...dan aksi2 yang x bape nk sopan dari aku...hahahha....n kt sane ade cabutan bertuah...n x disangka2...aku dapat plk cabutan bertuah...hadiahnye ialah...voucher utk 2 owang mkn steamboat...(gbr aku ng kak liza, de pgg cm ketas kecik kaler ijo=voucher)

aku dan si dia baru je borak2...pasal steamboat kat tmpat nie...igt nti ps raya nk mai...last2 aku dapat plak voucher nie...huhuh..ape lagi..sonok la aku...aku x sgka aku dapat...nme aku memula kne pgl...aku wat derk je la...sbb owang tu xpgl nme penuh..huhuhh...

rupenye...memang utk aku pun....thnx Maeps Restaurant...(steamboat cnie memang power)

bukak pose ni sempena..meraikan pemergian kawan kitowang sowang nie...nme dia EN.SHAHRIZAL...@ EN.SHAH...dia akan melanjutkan pelajarannye dia Netherlands...selama 4 tahun....huhuhuhhu...kalo tgk gbr..dia sowang je laki..hehehe..

gbr decoration x sempat nk amek...sbb nye aku sbuk melihat lauk pauk yang disediakan...aku jadi ralit...sudahnye..aku blah cm tu je la...padahal masa tu camera de kat tgn...hahahha..





nti kite makan steamboat yer...

No comments: