~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, August 3, 2010

Cameron Highlands - Part 2

sblm baca bab nie...kowang kne p cnie dlu...

nursha comel 1

Aku bangun kol 0630...smyg subuh...ps tu x tau nk wat per...sejuk tok sah cakap...huwaaaaaa....sejuk sangat....(kalo de abg kt ats tu x pe gak...) muahhahahahah....

sedang aku menung2 lepas smyg tu..x tau nk wat ape...aku p dapo...tgk tea ade...gule ade...bawang ade...(de sbji je....huhuhuhu) ikan bilis ade..tepung ade...garam ade...minyak ade...dapo ade...n segalanya complete untuk wat breakfast...kopok keping pon ade...

akhirnye...jd la jemput2 bawang ng gula...ps tu goreng kopok...nk wat air tea...air tea y guna air pns menggelegak tu pn...dh jd sejuk dlm ms kurang dr stgh jam...tu pn dlm fridge fakirah still ade ice...huhuhu...hebat minah nie...(gbr breakfast x sempat snap..sowiiii)

lepas2 breakfast....kami bersiap2 utk berjalan2....layan gbr utk lebeh feel...hahahahaha...

bergerak ke Tanah Rata...gbr 1st y kami snap...

*kakak montel dan jagun nyer....*

*kodiang ng nyeettt nyeettt...*

*pingu dan aksinya...hahahahahha*

lepas kami beraksi di sini...kami nk p Strawberry Farm...tp...x jumpe...so bedal je la mne y jumpe...

*oopps...jgn amek gbr kami....*

*tidaaaaakkkk....tau la kami comey....*

*nie la nme tempat tu...nth ape2 je...*

*kalo nk p jgn p cni...carik tempat len...ok....?*

*sedang menung2 lam kete x tau nk wat ape....tbe2....ooppss...ni hasilnye...*

dok lam kete...bincang2...nk p mane....hurmmm...ermmm...mane erk....hurmmm....kak liza...terus p KEA FARM la...

ms otw turun...ida de amek gbr...so aku paste dlm nie...kowang tgk la yer...

*signboard ke ladang strawberry y x best...*

*di antara resort y ade...*

*ida mg pndai amek gbr....*

*ni kat Brinchang...*

aku rasa....nk stop kat cnie je...sbb gbr kat KEA FARM tu...sgt la byk...aku cm x bape nk rajin nk edit lagi...so....tgu next time ok...

oohhh...yer...FYI...kat strawberry farm tu...x de kne ape2 duet msia pon..melainkan kalo kowang sume membeli dan membelah kat sane...memang akan di kenakan duet msia...tp jgung kat c 2 manis la...cedappp...aku x beli pon...hahahhaha...

to be continue...



hampir kembali ke perangai lame...?

No comments: