~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, August 5, 2010

Cameron Highlands - Part 6


aku rasa dh bole la kot nk sambung cte pasai jalan2 nie...bukan ape..takut nti aku lupa plak jalan cte sbb dh lame kan...skg nie..kite bersantai plak kat TEA BOH centre nie...gbr masuk kilang lenkali wa kasik masuk k....

so...tgk la...tp sblm tuh...kne tgk link2 d bawah...baru tau awl akhir cte nie...

nursha comel 1

nursha comel 2

nursha comel 3

nursha comel 4

nursha comel 5

gbr2 kami...

*ermmm..eerrrr...sowi gbr agk tidak sopan...wat2 x nmpk udah...(pehe beso)*

*ewahhh2...kowang igt kowang model yer....*


*pantang nmpk camera la der...*


*minum la teh boh...anda akan rasa kesegarannya...hahahaha...*


*de kisah dekat cnie..mongok betul sowang tu...aku ckp nk asing kan sume...1 1...aku de beli 4 packet beh kurang...y aku mintak asing tu...tea kak liza, gee n ida..last2 ng aku2 punye dia nk asingkan...jadahnya...ngokkkksss...*


*muke kompius...*


*otw nk masuk kilang tea...gbr nye nti2 la...*


*pe benda nth nie...kalo x silap pintu masuk zaman dlu kala kot...*


*kami bertiga...nyettt2...kodiang..pingu....*


*kakak montel...pingu....nyeeettt2...*


*indahnye pemandangan....*


*minuman dan makanan kami....*


*rasanya kak liza bg aku 50 duet msia...tp aku bg balik kt dia..5 duet msia...eheheheh...*


*oleh kerana gbr terlalu byk...aku terpksa la wat collage cmni...jimat space....*


*kami berempat....*


*aksi y x sopan...hahahahha...*


*kami lagi...*


*cukup setakat ini...*

bukan ape..aku x tau dah nk letak caption kt gbr nie ape...sbb gbr byk sgt...so coming up next...CACTUS POINT...aku x minat cactus2 nie...jd nye...hanya berjalan pusing2...round2...melihat alam...dlm cactus point itu...eeheheh...



si dia........................

No comments: