~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, August 23, 2010

Aroma Restaurant

terletak di Pantai Jeram, Kuala Selangor..

aku p mkn kat cnie...

serbis...kurang bgus...

layanan....x bgus lgsung...
(same je 2 tu...) ske ati aku la..
aku order...

siakap 3 rasa


tomyam campur 2 owang mkn
(xde gbr sbb...memula aku nk amek gbr,
ps tu si dia tego...lgsung ilang mud)


sotong tepung 5 ekor

kailan ikan masin 2 owang mkn
fresh orange 1 jug...
(oohh...lupe nk amek gbr)

Jumlah yang perlu di bayar...rm80..
(mcm x berbaloi...)

ms memule smpi...aku tnye la leh tuka tempat x...sebab aku order by call...ade ckp leh...ade ckp x leh...alooo der...x leh...ckp x leh...wa tarak hal punye...wa mkn wa byr...x yh tarik2 muke...x yh ckp nk menengking...cian kat si dia kne tengking...makcik tua x sedar diri betul....x padan ng tua...tau la tokey...

mknn...wa ckp lu...x de la sedap mane...same je tempat2 len y aku mkn...x de y leh challenge aku nye SELERA TIMUR la..kat Kuantan tu...hurmm...murah dan sedap...tp di sebabkan si dia beriya nk bawak p sane...aku p la....

kailan ikan masin x smpi...ns x de...ngokkksss...dh mintak...tp wat derk jer...x bole tma aku owang2 y spesis cmni...nk aku black list kedai nie...hurm...x smpi ati...tempat peberet si dia...ape2 pn..thnx la blnja mkn kat cnie...




hurmm...jgn ulang kesalahan y same...
kite kne beringat lepas nie...

No comments: