~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, August 26, 2010

dah dapat...!!!

sblm nie aku de bebel kan pasal...muke tembam lah...pe lah...bla...bla...bla...n so on.....dlm thread yang nie...musykilll...

kaji punye kaji....selidik punye selidik...akhirnye aku dapat jawapan y aku carik slama nie...ye...memang aku bukak pose n sahur makan x byk...tp....tp...tp...

lepas je sahur....aku sambung balik TIDO...

lepas je buka...belingkor mcam ular sawa....terawih...x p...kdang2 je aku p...kje nye ngadap tb...lame2 mata jadi layu...jadinya...sblm kol 10...aku dah TIDO...

bgus2...bgus....ni y kte mahukan...(kata setan) huh!!!

ngokkkss ko sha...pe ko dah wat nie...spttnye bulan pose nie...tingkatkan amalan...bukannye TIDO...x gune betul pangai cmni...

rentikan lah pangai cmnie sha...kurang kan TIDO di bulan y penuh berkat nie...ptt la muke je tembam...sbb kuat TIDO....ni kalo Mr.Murizan n Mrs. Murizan tau nie...mau nye...aku kne flying kick...5 6 das...baru ko tau sha...tgi rendah langit ko junjung....

jadi...di pertengahan ramadan nie...aku mendapat hidayah...agar aku berubah...buangkan tabiat lame tu...hurmmmmmmmmmmmm...

bersalah nye aku...
berdosa nye aku...



perbezaan muke y agak ketara....
jgn salahkan tudung y d pakai sha...



p terawih ke x nie....huhhuhuu....

No comments: