~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, August 2, 2010

Cameron Highlands - Part 1

ktowang dah rancang menda nie lame suda...dekat sebulan...aku wat cadangan..kumpul duet sehari singgit...so mereka semua setuju...makanya terhimpunlah sebanyak 120 duet msia...

perbelanjaan yang kami target :

duet minyak = 150
duet tol = 50
sewa kete + deposit = 520

total 720 duet msia....

kire punye kire...sowang around 150 jer...deposit kete dpt balik sowang 75 duet msia..tu pun duet de balance lagi kat tgn aku kalo x silap...13 cash duet msia...15 duet msia dalam touch n go...

jadual perjalanan kami :

kol 1700
= bertolak dari opis....kak liza drve(kak liza n gee berbaju kurung)
kol 1800
= sangkut KL..jammed...(minyak dh nyala2..aku x senang duduk)
kol 1900
= baru smpi Tol Duta (lega...dh isi minyak kete...58.13 duet msia)
kol 2000
= smpi Tapah (bnti mkn-dunkin donut-..aku n gee solat) aku drve
kol 2100
= smpi tol Simpang Pulai
kol 2200
= dlm pjlnn mdaki puncak CH...(kete wa sebijik je ade kat ats tuh)
kol 2230
= smpi di Brinchang...tgu mbe fakirah amek...
kol 2400
= tdo smpi subuh...

gbr benti makan..

*huhuh...aku minum iced coffee...mklum la ps nie aku nk drve...*

*aku ng gee x dpt nk di pisahkan...*

*kak liza n ida...*

di antara gbr2 y d snap oleh ida semasa dlm perjalanan utk smpi ke puncak Cameron Highlands
aku agk musykil dengan gbr2 y d snap...mOTIF..?

*.....gbr apekah ini...time nie aku tgh drve...mne aku nk tau...hahahahha....*

*ni lagi 1...sbnrnye byk lg..tp aku letak 2 nie je la y len....beh kurang jer...*

akhirnya...kami berjaya juga menjejakkan kaki di puncak CAMERON HIGHLANDS nie...

*signboard menjadi bukti...*

*tgk muke memasing...BERKILAT...hahahah*

setakat ini sahaja laporan kali ini...akan di bentang kan lg jika mud nk hapdate menda nie ada...sekian....

to be continue......



semakin sygggggggg....

No comments: