~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, August 4, 2010

Cameron Highlands - Part 5

mari...mari...sambung lagi jalan2...arini kite nak p ladang teh plak...aku penah smpi cnie...bape tahun y lepas nth...ms tu ade aku ng dek wan jer...y lg 2 owang tu x wujud...hahahaha....

baca nie dlu...baru tau ujung pangkal cite...

nursha comel 1

nursha comel 2

nursha comel 3

nursha comel 4

skg nie..aku jejak kan lg kaki kat cnie..bhgia je aku rasa...dlu ms kecik..x bpe nk rasa nikmat dok kat ats nie...sbb p ramai2..konvoi...kalo x silap aku ade la...4 or 5 fmly...aku x minat sgt ramai2...privacy tuk fmly aku x de...kurang la..ataupun aku y x reti nk campur ng dowang..

nti kalo de masa...aku nk selongkar balik..carik gbr lama2 y aku dh nek CH nie...tu pon kalo jumpe la..kalo x jumpe..arap maap...huhhuh...

so...jom layan gbr ktowang kat ladang teh....

*maap yer...signboard nk masuk x sempat amek gbr...nie gbr masa nk mendaki p ladang teh...*


*mujur ade bus kat depan...aku follow bus jer...makluman semua...aku drve yer...*


*makan masa hampir 15minit jugak nk smpi kat puncak teh boh nie...*


*aku musykil nie..mat salleh tu wat ape kat tepi tu...bhya betul...*


*baru smpi kat guard la...jau lg nk smpi puncak...*


*smpi jugak kami kat pintu masuk nie...*


*ida....*


*pingu....* tp gbr gee x de....sowiii dear...spe suh hang x mo amek gbr kat cnie...


*sume owang tgk gbr nie...sti ckp zaman pop ye ye...adehhh la...aku leader lak tu...*


*oohhh...yer...tujuan perjalanan kami ni ialah..utk smpi ke tempat
di atas tu...*



*masa utk memulakan pendakian...slow2 lgkah...akhirnye smpi juga...*


*ida....model tea of the year...hehehehe...*


*gee pon same...model...tp x leh...pipih sgt...hahahahahah*


*aku ske pic nie...sudut y menarik...wpn...aku sndri snap..tp sume masuk...*


*setelah puas tergedik2 kat tea2 tersebut...kami meneruskan perjalanan...*


*sambung gedik2 balik...@rest la...cungap kot...nk nek puncak tu...*


*pingu, kokdiang dan aksinye....*


*maseh d tgh2 perjalanan...menghirup udara segar...*


*pemandangan indah..bersama model2 ladang tea...*


*aku macam terpinggir je...hikhikhikhik...*

akhirnye....alhmdulillah...berjaya juga kami untuk menjejakkan kaki di puncak bukit nie...adehhh...letey2...ok2..memasing sila lap peluh anda y menitik tu...eeeiii...hahahahah...

*cantek kan...gbr nie...* i LIKE....

mau berhenti setakat ini...gbr len2 belum ciap d edit....so layan la gbr mane y ade...coming up next...pengembaraan di dalam kedai teh boh...heheheh....kilang...dan santai time...hadiah utk ktowang dan kowang2 y join us untk mendaki ini bukit...

to be continue.....


aku cinta dia
aku sayang dia
aku wendu dia
nti tlg wat kan cd yer..
hehehehhe....

No comments: