~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, August 18, 2010

i-city dan kisah sebalik tabir

pada mulanya....mud aku mg totally lost...x de mud...bad mud....hurmmm...si dia dah wiso...nk tau ape sebab tetbe aku tarik muke...hurmmmm...

kalo kua ng aku...aku x bape nk suke...kalo owang tu...SIBUK MEN MSG...SIBUK BERCAKAP NG TEPON...agk2...rasa2...sbuk nk wat menda tu...dok umh....x yh kua ng aku....bile benda nie terjadi makanya...aku dengan secara otomatik nya....TARIK MUKA....hurmmmmmmm...harap phm...

aku cm rasa owang x hormat aku...bile wat cmni DEPAN aku...

[smpikan nk beli baju y aku berkenan tu pun...dh malas...
sbnrnye..mg aku suke sgt2 bju tuh...sbb bju tu susah nk carik...!!!]

sbb nye...aku...kalo kua ng sape2...msg ape masuk skalipn..aku x kn reply...call pn aku x kn agkt...kecuali kalo msg n call dari Puan Jamaliah...sbb aku tau...time tu...utk aku dan si dia...

si dia ade tnye...nk turun ke x...aku jawab x nk...ps tu lame2...si dia cm rasa x bez...aku pn ckp la...jom la turun...aku cume pk..si dia dh bawak aku datang sane...x kn aku nk wat derk jerk...hargai sket ape y owang dah wat kat ko sha...tu pasai aku turun...

di bawah adalah gbr2 nye...













lenkali jgn la wat cm tu...hurmmmmm....

No comments: