~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, August 23, 2010

Huh

aku rasa arini cm nk maki hamun...sumpah seranah....makhluk jadian 2 ekoq y aku jumpe kat 1 benua di Malaysia malam td....cm haper je pangai...shiiiaaallll.....(kurang pahala pose aku...)

lagaknye macam P*****K****.....tp...kje nye nk nakut kn owang...'cari duet raya'....ko kalo nk duet lebey pon...jgn wat pangai cm tu....lahabau...
(lg skali...phala aku semakin kurang...)


dah tu...ko wat aku cmtu...igt aku takut la...blah la makhluk jadian...pegi mampos lu...ade aku kesah...aku dan si dia x kn *****kan **** y ---------- tu walau *****....

mintak kan ko mati dlm keadaan yang amat mendukacitakan.....dunia akhirat aku x kn maap kan ko...shiiallll....(again and again)


sory bout last nite...diam secara tibe2..hanya kerana...
mara dh smpi tahap yang sepatutnye...lebeh bek diam
drpd berkata2...sorry again....

No comments: