~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, July 30, 2010

bersyukurlah dengan ape y telah dikurniakan olehNYA...

Assalamualaikum....

Aku pepagi memang akan blog walking dlu...nk amek inspirasi sblm menjalankan tugas harian...aku de tgk vid nie...memang menyentuh jiwa naluri kecil aku..


dalam ati aku berbisik...

aku nie x penah bersyukur agknye dengan keadaan diri aku...

aku tau la...

aku nie gemok...
aku nie itam...
aku nie x cantek...
aku nie x lawa...
aku nie hodoh...
aku nie x de owang nk pndg pon...
aku nie x bape nk ckup inci cm owang len...
aku nie peha besor...
aku nie pewut muncit...(sket je la)
aku nie susah nk cari sua...
aku nie......
aku nie....

bla bla bla bla bla...dan seterus nye....

ms aku singgah kat blog kak myoliza...de nmpk vid nie...aku tgk...nk menangis gak la...cube kowang tgk...kalo x insaf aku x tau la...x de perasaan la kowang tu...




lepas je tgk....aku terdiam...insaf..

YA ALLAH....
sesungguh nye hamba mu ini tidak pernah bersyukur dengan ape y kurniakan kepada dirinye...
sesungguh nya...ade lagi y lebih kurang sifat nye dari aku...tapi mereka tidak pernah mengalah seperti aku....


YA ALLAH....
ampunkan lah dosa aku selama ini yang tidak pernah bersyukur selama ini....kau tingkat kan lah perasaan itu di dalam diri aku...kau tanamkan la sifat itu di dalam diri hamba Mu ini...

AMIN....

benar lah kata owang...

"Jadikan kekurangan yg ada sebagai satu kelebihan buat diri kita"



si dia x penah komplen pon...huhuhu...lg ske ade...

No comments: