~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, July 19, 2010

Mantra Movieeee

ari ape erk aku p tgk wayang cte nie...

khms mlm jumaat kot...sbb tcket 20 hengget...

aku igt nk lepak2 je kat putrajaya dengan si dia...ps tu nth cmne..aku leh drve terus p alamanda...n walk in terus kat wayang nk tgk tcket....ms turun kete..si dia ckp...laa...dh spare selendang...mne aci...sejuk owang nti...aku plak...sengeh + gelak (hahahahahha).....

hehehe...cian kat dia....ms tu kol 1030pm kalo x silap aku....beratur then terus dpt tcket...kol 11pm...dia ckp...kalo seat depat sgt x yh la tgk....ushar nye ushar...dpt la seat tgh2...owang ckp sedang elok la...

masuk la panggung kol 11pm...amek seat...landing pe sume...cte pn stat...kisah nye cmnie... stat2 je cte tu...de sowang pmpuan nie sakit...nme dia Ani...laki dia nme Muzir...owang kg dh x tau cmne nk ubt kan si Ani tuh...penyakit nye semakin ari semakin teruk....last2 laki dia...,Muzir...de wat perjanjian ng setan...ms nie dia p kubur la..ape la...dan laen2..mls cte pnjg...

dlm ms y sama...tgh gali kubur...dia kne tgkap ng owang kg...ms tu mbe dia Hasbi...suh dia lari..tp x sempat...Muzir pn kne tahan...dok dlm lokap dekat 10tahun...ms dlm lokap tu dia de nuntut ng sowang nie sape erk nme dia..lupe dh aku...hahaha....

bilek y Muzir dok tuh...de ayt quran kat dinding...bilek utk pengamal ilmu itam...10thn lps tu...Ani sakit balik..sumpahan dia dtg balik...ms Muzir dok dlm lokap...Ani mintak cerai..paklong dia y suh....Ani kawen ng Hasbi...mcm2 cara dah wat...Ani sakit jugak...Hasbi pn x mpu nk ubt kan Ani...

nth cmne...paklong nie...leh wat perjanjian dengan Muzir...ms tu Muzir dah kuat...sbb blja ilmu itam dari owang y dok lam penjara tu...de 3 syarat y paklong dia kne ikut...sejak dari tu...Ani makin sehat...

Muzir lak terlepas dari penjara...bls dendam 1o thn dlu...mak ani mati...n ramai lg...jln cte phm la jugak...seram ade la sket....y aku pasan..last skali..Hasbi tu pn men ilmu itam...igt kan si Muzir sowang je...ptt la aku dgr len je..sebutan2 nye..huhuhu...
y betul2 ustaz...Bob Lokman...spe nth nme dia dlm cte nie...Kiai pe nth...dia y bunuh Muzir..sbb dlm bdn Muzir tu...owang y penah dia tgkp dlu...owang y dlm penjara same ng Muzir tu...Hasbi plak mati..ken tusuk ng buluh...kje si Muzir...

sesat lagi menyesatkan....2 2 same je...sowang men ilmu banjar...sowang men ilmu sumatera...huh...

so
..kesimpulannye..tgk sendri...sonok la...x de seram mane pn..dlm panggung cm sial...sume wat lawak...aku pn jd x takut...hahahaha...

tcket bukti aku tgk cte nie...





dia ok ms nie...

No comments: