~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, July 2, 2010

Perubahan...

kalo dlu aku selalu pakai tudung kaler puteh...sume owang dok bising kat aku...aku nie x de tudung kaler len ker ha??? bpe byk tudung puteh y ko ade...???? dan byk lg soklan2 len...x perlu la aku nyatakan kat sini...

so sempena umo aku y ke 23 nie...aku wat la perubahan....aku pakai tudung selendang...kaler2 lg...nk tau sape aja...my BFF...atul...dia y suh pkai...smpi skg aku rs selesa pakai tudung cmnie...smpikan tudung puteh pn...aku x pkai dah...

agknye kalo aku pkai tudung puteh balik...mesti muke aku nmpk len kan...???

*masa mule2 pakai...nmpk cm serabut lg...*


*sblm nie x penah pakai tudung kaler itam la..huhuhu...*


*nmpk kemas sket...tp mama suh pkai ank tudung...*


*dh pkai anak tdung....ternyata lg kemas...*


*gbr terbaru la jugak...*

nti aku letak gbr y len2...uhuhuhu...untuk pengetahuan...shawl aku dah byk tau...lebeh 10 ade kot...hehehhe...asal kua je cari tudung...mjur la murah...


si dia ckap...nmpk len la pakai tdung cmni....lg comey...heheheh...

No comments: