~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, July 22, 2010

Terima Kaseh

masuk opis pg nie...

rutin cm biasa...on9 YM...check personal email...check email kje.....tbe2 dapat 1 email y betul2...menyentuh hati aku...n menimbulkan rasa bersalah jugak kat dlm diri aku...

aku tau...sume punca nye...dari aku...tujuan aku wat cm tu...nk tgk si dia cmne...hakikat nye dlm ms y sama...aku y merana...

aku betul2 rasa bersalah dengan dia...aku bersalah...

but tma kaseh sbb wat aku rasa di hargai...

sebenarnye...aku x nk lebey pn...ckup sekadar

BERIKAN AKU PERHATIAN..!

BERIKAN AKU PERHATIAN..!

BERIKAN AKU PERHATIAN..!

dan

WAT AKU RASA DIHARGAI...

WAT AKU RASA DIHARGAI...

WAT AKU RASA DIHARGAI...


owang mintak maap kat owang tu...sbb wat pangai cmnie...

No comments: