~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, July 27, 2010

~G C B~

assalamualaikum...

rasanye dh lame aku x bg salam setiap kali wat n3 baru...adoiii la..pe nk jd nie erk...x bgus sguh...adek2 sume jgn follow yer...x bgus utk kesihatan...

kalo x silap la kan...ari pe erk...aku ng mbe2 opis berkelah...bersantai di hadapan tasek serdang nie...hurmmm....ari KHAMIS....betul ke erk? ye la...aku rasa ari khms...hurmmm...kalo aku salah tolong betulkan...

so tgk la gbr di bawah...


ms nie de dak skola..mtk depa amek kn gbr..


sgt tidak adil...muke aku masuk sket je...huh...


model mcD y baru...kokdiang ng nyeeettt...nyeett..


nape mesti asek muke dowang aje erk...???!


musykil..depa ni tau ke x...owang tgh amek gbr depa.


muke y tgh berminyak2...


hampir abes...heheheh....not mine...


jujur aku ckp...x de la sedap mane pn...huh...


kak liza n aku...hehehehe....besaq lengan haih..lenkali pkai lengan pnjg...


aku x pahamm...nape gbr dowang byk...ish...


rezki arituh...de owang blnja...thnx...


kak liza comel @ kak montel


gee @ kokdiang


ida @ nyettt...nyerrrtt...


aku @ pingu...

di saat dan ketika sedang enak menjamu selera sambil di temani angin sepoi2 bhsa...(x de angin pn...pns terik ade...) duduk beralaskan tikar mengkuang...(tipuuu jer..saje nk sedap kan cte...)...tbe2...

kami terlihat akan kelibat kereta y amat kami kenali..begitu juga owang2 y berada di dlam kereta tersebut...de 3 owang...kesemuanya...di kenali oleh kami...knl sgt2...

mereka ialah..

bos aku...dan big boss kami....huwaaaaa....KANTOI suda....!!!


dowang bole plak parking kat c 2...tgk ktowang mkn...adoiii..y p tgu tu wat ape...dgr cte siap reverse balik kete...dah terlepas suda...jgn malukan kami...huwaaaaaa.....

tp x pe...benda dh jadi...ape kami leh wat...hahahha..redha kan saje...pe2 pn...sgt best lepak di sane...kami x ngulor yer....time lunch tu...sempat balik ke opis...on time...kol 2pm...


semakin memahami...
semakin rasa dihargai...

No comments: