~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, July 20, 2010

xtau la nape mesti cmnie....

xtau la nape...angin aku 2 3 4 arini x bape nk baek....awan kat lua tu cerah je...tp awan aku ni...mendung...x de nye nk cerah...nape nth...nk kata bulan ngambang...lepas suda...tp mood still x ok....

salah ckp sket...buruk padahnye...tarik muke...muncung panjang sedepa...x nk ckp...even sepatah pon...tuh la pangai aku...sejak azali...hurmmm..time tu...jgn la gngu...(ms nie pon tgh dlm situasi cm tu)

kesnye bermula...ms mlm bile nth...aku kua ng si dia...memula dia tnye...downtown time nie parking susah x....aku tgk jam..dekat kol 12am...aku ckp...ikut luck la...kalo de...de la...kalo x de...kne carik la...aku ckp lg..jom la p...

ermm..dia jawab...mls la nk p...aku....alaaaaaaaaaa......:( :( :(

dia dengan xde perasaan....wat derk jer....hurmmm...

keesokan harinye...aku ckp kat si dia...owang nk carik camera la nk bawak nek cameron...dia ckp gune handycam dia...tp batry dah kong...dia suh aku beli sendri kalo nk guna...aku ckp...belikan lan...dia ckp..mahal beno nye batry tu...

aku plak...hurmmmmmm....ok... :( :( :(

keesokan harinye lagi...a.k.a mlm td...aku on9 ym...nk sent file kat atul...dia on9...status aku masa tu...'BONGOK BETUL'...dia tnye sape bongok...aku jawab sape2 la...dia reply....owang tnye leklok...aku jawab...dah tu pe mslh nye...dia terus sign out....

(aku sbnrnye tgh hangen sgt2 ng si dia...dia x penah pujuk aku..x pndai nk amek ati aku...x penah bg ape y aku nk...segalanya x penah...kadang2 mkn ati jugak la dengan pangai dia...smpi aku nek give up...penah je pk utk..................................)

perlu ke pangai dia cm tu...setiap owang y aku kenal sume nye pangai sama...huh...dr dlu smpi la skg...paling x pn...pujuk la aku sket2...bukan susah pn...takut nti aku dh mls nk pk...aku wat derk jer ng si dia....


busan...lantak p la...

No comments: