~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, July 15, 2010

~ aku kecewa ~

benar lah kata owang...penantian satu penyiksaan...

akhirnye penantian aku selama hampir 3 mgu nie telah terjawab...jawapan yang aku tma...ckup melukakan ati aku...tipu kalo aku ckp aku x harapkan kje ni...tp dlm ms y sama...aku beringat...aku perlu tma hakikat sekiranya...kerja itu bukan milik aku...

hakikat kadang kala pahit utk d telan...tp itu lah y terpaksa aku lakukan....

mlm td....atul call...
"sha, semakan untuk keputusan temudaga aritu dh leh check"

aku..
"oh..ye ke...thnx atul"


aku ms tu kat keramat...mah ibu abh aku...jenguk ibu baru kua sepital...then aku ng cousin aku terus p cc...otw ke sana..dlm ati aku ckup kuat mengatakan y aku x dapat keje tu....

dengan suasana tenang...dengan lafaz bismillah...aku pon check...y kua terpampang....menda nie...

aku kecewa...aku x tau nk wat pe...tp ms kat cc aku calm jer...dh tgk result..aku call mama...hurmmm...smpi mah ibu...aku ckp x dpt...ps tu aku diam seribu bhsa...de la jugak angah wat2 lawak...aku senyum la...

ati aku ms tu...tuhan je y tau...hurmm...kuatkan semangat aku ya Allah...berilah hamba mu ini peluang utk kje tetap dan membina kerjaya di masa hadapan....


dh btau si dia...cume ckp...''x pe la..sabo je'' (cm tu je ke...cm x de perasaan je...)

3 comments:

Anonymous said...

x perlu terlalu sedih.. anggap e2 bukan rezeki. coz DIA menjajnikan yg lebih baik dr apa yg kita hilang.. insyallah...

nursha410 said...

thnx 4 ur advice....semakin ari sha semakin bole tma hakikat...keje tu bukan utk sha...

but sape nie...
sha kenal ke...?

maap la tnye...sbb kua anonymous...

nursha410 said...

oohh...kak liza ku cyg rupenye....