~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, July 5, 2010

Diet Balik

hurmmmm...setelah lebey kurang 2 bulan rasa nye..aku x diet...aku mkn je pe y aku rasa nk mkn...akhirnye...aku rasa badan aku semakin x sedap...wpn bju2 sume still bole pakai...tp aku tetap rasa x sedap....

jd...setelah pk abes2....arini aku stat diet balik...target nk smpi raya nti...x pe...slow2 jalan...insyaallah...aku berjaya...cume aku perlukan sedikit kesabaran dan disiplin diri...nk wat baju kebaya tu...post pone taun depan la....mg dh x de chance...taun nie nk pkai kebaya...

lgpn...aku terasa jugak...si dia ckp...aku nie besar dari dia...mg la tu gurauan bg dia...tp bg aku...tu sensitiviti aku...npe nk jd kan bhn gurauan...x perlu la...hurmm...

sudahnye...sepanjang hari kua ng dia...aku senyap sunyi 1000 bhsa...x de kuasa aku nk melayan...wpn dia ade pujuk2...byk kali gk la dia try...tp aku...still diam membisu...aku memang terasa...

so kat bawah nie gbr aku...seblm dan selepas diet...cm x de beza je...hurmmm...

sebelum diet...


selepas diet...

maap kan saye...

No comments: