~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, July 2, 2010

makan-makan

ok...kali ni mau cerita kisah malam td....

aku ng mbe2 ofis p mkn kat bangi...kedai steak...
nme kedai tu D'one steak kot...ahhahaha....nth la..
g 2 la kot ejaannye...

so tgk gbr2 di bawah....

*gbr dari luar kedai...sempat jugak aku snap*


*menu...simple...mknn byk sgt...pelik2 nme nye...*


*mushroom soup...aku punye....*


*sizzling seafood...makcik punye...*


*pe erk nme menu nie...kakak ida punye...*


*tea o ice limau kosong....aku punye...*


*dah abes makan....*


*makcik n me...alahaii...muke sy lom ready la ida...*


*ida n her sis*


*makcik n gee*


*kak liza n gee lg*


*tuan punye blog*


sebnar nye...aku kompius...aku de amek gbr menu y aku makan..tp...nape x de dalam camera aku...adehhh laa...sedey2...npe yer jd cm 2....huhuhu....

x pe lah y penting...aku sonok mlm tuh....kepada sume2...aku mintak maap la sbb smpi lewat sket...810pm...jnji 8pm...maap byk2...

n y paling sonok...ade owang kimslm kat aku...muahahahaha....gee cakap..owang pendang jugak...kwan gee kot....aku layan kan aje..dh owang kimslam...kite jawab la balik kan...hehehe...


si dia sejak akhir2 nie...caring le pulak.

2 comments:

amoi said...

bab mkn je muka gee paling bykkan heheh.. bila nak kuar lg ni????

nursha410 said...

maklum la kak...dia kan kuat makan..tuh nk tunjuk bukti...y dia ade kat kedai tu...hahahha...