~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, July 21, 2010

~NekaD~

ermmm....dr mlm td...smpi la pg nie...mud aku totally LOST....aku bukan sha y dlu...cume kat opis nie...aku kne separate kan...x kn nk campur mud..x bez la...nti owang ckp...x profesional plak...x pe...y tuh aku leh pisah kan...

kelmarin ade la call...skali je...

smlm x de....

maksud nye...dah 2 ari....he ignore me...x pe...x de mslh...lame2 aku sti biasa ng keadaan nie...hurmm...

smpi je opis...btau gee...kalo nk contact aku...contact number lame...

kepada mbe2...aku mintak maap...utk sebulan dua nie...aku x pakai dah number y biasa aku pakai...atas sebab2 tertentu...

ohh...ye...mama...kalo nk call...call number y same cm mama tu...oraiittt...

sguh dia x amek kisah kat aku...


nape si dia mesti cm tu...

No comments: